П`ятниця, 26.04.2024, 23:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Загороднюк Галина Іванівна

Пошуковець

Методична тема: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури з використанням краєзнавчого аспекту як засобу патріотичного виховання молоді»

 

Актуальність теми:   Нема в людини місця дорожчого, ніж те, де вона народилась, землі, на якій зросла… Щоб по-справжньому любити рідний край, його слід добре знати, необхідно вивчати його історію, мову, культуру й чітко розуміти його місце у світі, ставлення до нього різних народів.

Провідна ідея досвіду: Повага, любов до рідного краю виросте з розуміння його історії, з ознайомлення з відомими особистостями, що  жили в нашій місцевості, або тимчасово перебували. Бо усвідомлення себе часткою великої Батьківщини, про яку знає весь світ,  починається з любові до матері, родини, роду, навколишньої природи, людей, того, що називаємо "малою Батьківщиною".

Завдання:  Будувати уроки, спрямовуючи їх на краєзнавчий аспект вивчення світової літератури,   виховуючи патріотичність  і підтримку  у розвитку життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі, реалізації їх як творчих особистостей.

Технологія діяльності:

       1.Розвивати інтелектуальні та творчі особистісні якості учнів з урахуванням їх інтересів, можливостей, мотивів, системи цінностей.

      2. Залучати учнів до систематичної творчої , пошукової, експериментальної роботи.

      3.Виховувати активну, компетентну, креативну особистість.

      4. Виховувати любов і дбайливе ставлення до рідної землі – своєї  "малої батьківщини ”, її історії; повагу до народних традицій і звичаїв, фольклору; любов  до рідної природи.           

      5. Сприяти вихованню у молоді патріотизму, національної свідомості, високої моральності.

         Сьогодні перспективи розвитку світової літератури пов’язують з впровадженням інноваційних технологій: комп’ютерного навчання, діалогових (інтерактивних) технологій, пошукової діяльності.

      Ефективності досвіду сприяють ІКТ:

1)  підвищення зацікавленості учнів навчанням,

  2) розвитку творчих здібностей та пізнавальної активної самостійності, 

 3)  розвитку алгоритмічного мислення,

4) формування інформаційної культури,

 5) розкриттю , збереженню та розвитку індивідуальних здібностей учнів,

6) формуванню пізнавальних якостей,

7) прагнення до самовдосконалення

 
 
 

 1. Види позакласних заходів по краєзнавчій роботі Завантажити

 2. Психолого-педагогічні засади вивчення літературного краєзнавства Завантажити

 3. Літературно-краєзнавчий факультатив. Програма Завантажити

 4. Перелік навчально-методичної літератури Завантажити

 5. Календарний план гуртка "Літературне краєзнавство" Завантажити

 6. Підсумкове відкрите заняття учнів факультативу "Літературне краєзнавство" Завантажити

 7. Класики світової літератури й Україна Завантажити

 8. О. Пушкін й Україна Завантажити

 9. М. Булгаков й Україна Завантажити

 10. Бальзак й Україна Завантажити

 11. М. Ломоносов й Україна  Завантажити

 12. І. Бунін й Україна   Завантажити

 13. О. Купрін й Україна  Завантажити

 14. А. Ахматова й Україна   Завантажити

 15.  В. Маяковський й Україна   Завантажити

 16. О. Блок й Україна   Завантажити

 17. В. Висоцький й Україна   Завантажити